Reaktivizace bývalých klientů

Pokud chcete „pokročit a zvítězit“, budete nuceni reaktivovat kontakty se svými bývalými zákazníky. Oni jsou zlatým dolem, který jste možná považovali za samozřejmost, protože jste byli rozmazleni nadbytkem příležitostí.
 
Reaktivací bývalých zákazníků je myšleno kontaktování každého člověka, kterému jste v minulosti něco prodali či poskytli vaše služby. Nejrychlejším a nejjednodušším způsobem je vytvořit si seznam bývalých klientů nebo zákazníků a každému z nich zavolat.
 
Neztrácejte čas organizováním nebo přiřazováním priority jednotlivým lidem na seznamu. Zavolejte, nikomu nepřiřazujte hodnotu. Pokud u vás někdo již koupil, zaslouží si být kontaktován – bez ohledu na jeho finanční situaci. Myslete na to, že každý má jiné známosti. Je možné, že od nalezení nového klienta vás dělí pouze jeden hovor.
 
Vaší výhodou bude, že něco podobného konkurence nedělá. Nejsou ochotni udělat krok navíc, který možná nebude 100% prodejní, ale minimálně utuží vztah mezi vámi a zákazníkem. Ukážete, že o něj máte opravdový zájem.
 
Kolika zákazníkům jste dnes volali?

 

Zdroj: Jestli nejsi první, budeš poslední, Grant Cardone

Komentáře