Jak se dostat k zákazníkovi?

Asi všichni si pokládáme stejnou otázku. Jak se dostat blíže k zákazníkovi, zapůsobit na něj a následně mu prodat náš výrobek? Ukážeme si pět kroků, které vám pomohou.

1. Správné otázky vám umožní získat zákazníkovu důvěru.

2. Ke spojení emocí a logiky používejte otázky, které nutí přemýšlet a odpovědi, které opravdu musíte vnímat, pokud chcete pochopit celou souvislost.
A – Použijte sestavu tří otázek
B – Použijte „mluvící blok“, aby zákazník mohl myšlenky „vidět“.

3. Úspěšní profesionální prodejci jsou „obchodníci se slovy“ a „malíři obrazů“.

4. Sondujte zákazníka pomocí tří druhů otázek:
A – otázky otevírající dveře
B – otázky zavírající dveře
C – Otázky typu ano/ne

5. Nejméně rozvíjeným nástrojem profesionálního prodejce je jeho hlas. K rozvíjení tohoto důležitého nástroje:
A – cvičte, cvičce a ještě jednou cvičte
B – před mluvením pijte teplou vodu
C – přehánějte artikulaci
D – usmívejte se

Komentáře